נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
לילה טוב !
19 אפר | 00:26
אורח [ התחבר/י ]
115 מחוברים
1 בחדר השיחה 
87 גברים, 28 נשים
מצאתם אהבה בנפגשים ?
אם הכרתם באתר נפגשים ומצאתם אהבה, ספרו לנו !

אנו נשמח לפרסם את סיפור ההכרות שלכם כאן באתר, ואף לפנק אתכם בפרס שווה !

תרצו להישאר בעילום שם ?
כדי לשמור על הפרטיות שלהם, אנו נקבל גם סיפורי היכרות עם שמות בדויים וללא תמונות.
החתונה של חן וציון
ציון מחפש סטוץ בנפגשים
 
ציון, בן 37 גרוש +1, משוטט כבר מספר שנים (מאז שהתגרש) באתרי הכרויות. הוא נכנס ל- נפגשים כדי לחפש משהו קליל ולא מחייב לאותו הלילה. הכרטיס של חן משך את תשומת ליבו ולו בגלל העובדה כי היא מתגוררת בסמוך ... 
ההודעה הראשונה ששלח לחן באתר היתה : "שלום שכנה"...

חן, רווקה בת 31, לא כל כך האמינה בשידוך דרך האינטרנט ונרשמה לגמרי במקרה לאתר נפגשים. יום אחד קיבלה את הודעה מציון, היא לא ענתה לו מיד, אלא רק לאחר מספר ימים שלחה לו תשובה... כדי להגיע לדייט הראשון 

אספרסו קצר בצהריים

חן : למדתי שלא ליצור צפיות מוגזמות לפגישה הראשונה... דייט בערב מחייב אותך להתלבש לעשות הכנות רבות לקראתו וכו' ... לכן כאשר ציון ביקש שניפגש בצהריים לקפה קצר של חצי שעה, זה בהחלט נראה לי. אני מעדיפה דייטים קצרים... הרי הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר ולא צריך "לבזבז" ערב שלם עם מישהו שלא מוצא חן בעינייך... למדתי לא להראות התלהבות יתר בפגישה ולהמתין לראות איך מגיב הצד השני. באותו הערב כבר חשבתי שלא יתקשר... השיחה הגיעה בשעה מאוחרת ושוחחנו במסנג'ר. היום שלמחרת היה ט"ו באב והתאים מאוד מאוד לשנינו לפגישה שניה !

רחצה לילית בט"ו באב
ציון : הפגישה השניה היתה בערב ט"ו באב... קבענו לקפה על שפת הים. המקום משום מה היה על הפנים וחן היתה עצבנית על המלצרים... מה שהציל את הערב היתה העובדה שחן הציעה, עוד קודם, שנביא בגדי ים לפגישה... התלהבתי מהספונטניות שלה וזה הדליק אותי.. האמת שלא ממש האמנתי שהיא רצינית לגבי רחצה לילית, אבל נתתי לזה צ'אנס והבאתי בגד ים בכל זאת.
מאותו ערב לא נפרדנו...

ציון יורד על הברכיים
חן : תוך שבוע עברנו להתגורר יחד... 
יום אחד הגעתי הביתה והתרגשתי לגלות שציון בישל לנו ארוחת ערב רומנטית עם נרות, יין ממש כמו במסעדה. לפני שהתחלנו לאכול ציון ירד על הברכיים שלף את הטבעת והציע לי נישואין. לא הסכמתי מייד... הייתי בשוק ולקח לי קצת זמן לעכל... אחרי כרבע שעה התשובה היתה חיובית !
ציון : בנישואין הראשונים שלי, הבחורה היתה זו שהציעה לי נישואין - לא הכרתי את החוויה הזו ואני מוכרח לומר שמאוד התרגשתי !
אני כאדם מאמין, מעולם לא איבדתי תקווה שאמצא את האהבה שלי, את האישה שלי ובעצם את הפינה. כאשר זה קרה, נתתי ללב שלי לזרום ולא עצרתי. דחקתי את הפחדים הצידה ונתתי לאהבה לבוא אלי. ככה נולדה הסיטואציה.. מאז אנחנו חיים יחד עם 2 הבנות של חן (הכוונה ל- 2 כלבות מקסימות...)
חן : אנשים עוברים מערכות יחסים. נסיון החיים מלמד אותך לדעת מה אתה מחפש גם אם אינך יכול להגדיר בדיוק מה זה. זה כמו הציפור הכחולה - אם אתה פתוח אתה תראה אותה כאשר היא שם. כאשר מוצאים את האהבה - פשוט מרגישים שהיא שם, ואז אתה שלם עם עצמך...
החתונה בעוד כחודש וחצי ! ! !

תודות
חן וציון :
אנחנו רוצים להודות לאתר נפגשים, שנתנו לנו את ההזדמנות להכיר. אתם עושים עבודה נפלאה וחסד עם המון אנשים שזקוקים לאתר היכרויות חינמי כמו שלכם. כן ירבו אנשים כמותכם !
באהבה - חן וציון