נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
פסח שמח !
27 אפר | 22:49
אורח [ התחבר/י ]
189 מחוברים
1 בחדר השיחה 
131 גברים, 58 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
אלוהיי שלי
מחר בשעה 6 בערב אכנס בין שעריך, ומעתה יכול לחוש את ההתרגשות והעוצמות כמו ושוטפות את כולי.
בוחן כליות ולב אתה ויודע כי השנה האחרונה הייתה המתאגרת שידעתי תקופה ארוכה, ואיתה גם האמונה בצדקת דרכך ובצדקת דרכי, שהרי דרכך דרכי היא, דרכי היא דרכך.

אגלה לך סוד: השנה חשתי שלא היית הוגן כלפיי, והייתי בטוח שאני ואתה עלינו על דרך המלך, ושמעתה לא תוסיף לבחון אותי, והשנה אף חשבתי להעניש אותך ולהפנות לך את הגב שלי. אולם על אף ולמרות הקשיים נשבעתי לעצמי, כי לא אחזור לאותן השנים שבהן התניתי קרבתי אליך. הבנתי כי פרסת לפניי דרך שאמורה להוביל אותי למקום שכולו טוב, אך עוד הבנתי כי בכך תפקידך מסתיים ואינך יכול, ולא אמור, לקחת את ידי ולגרור אותי.

ממש כמו בסיפור טוב שמרת את הטוב לסוף השנה, ובין יתר הדברים שתכננתי להודות לך עליהם, אני אודה לך מעכשיו על ששלחת אליי את האישה שאותה לא אדע ולא אכיר, זולת העובדה כי עיני יהלום לה וחיוך שאינני יכול לו. שלחת אותה אליי כי בוחן כליות ולב אתה ויודע שבמשך שנים לא הצלחתי להעלות מילה על הכתב, ובדיוק ברגע שאתה הרגשת כי אני בשל שלחת אותה אליי, ובכל פעם שהבטתי בעיניה חשתי כמו ואמרת לי "זהו הרגע שלך לכתוב ולספר את הסיפור".

אני בכוונה אומר שלחת אותה ולא להפך, שכן עם כל תחושת ההחמצה, אני מבין כי מה שתכננת בעבורי הוא בעבורי בלבד. אני מניח שמחר בין התפילות לזמרות אפטפט איתך עליה, ועל עוד כמה נושאים הקשורים ביני לבינך, אך כבר מעכשיו אומר לך – שיחקת אותה.

צחי
נכתב על ידי צחי אדרי, גבר בן 43 מטירת כרמל, בתאריך 02/10/2014
(סיפור זה נצפה 1,758 פעמים)
לסיפור זה לא נכתבו תגובות     [ להוספת תגובה ]
סיפורים נוספים של צחי אדרי