נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
חג סוכות שמח !
18 אוק | 13:23
אורח [ התחבר/י ]
138 מחוברים
4 בחדר השיחה 
92 גברים, 46 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
שבעת הצעדים הבדוקים איך להתפטר מבחור ומהר! הצלחה מובטחת
אני אוהבת לספר סיפורים ולכתוב... אז... זה לא פוסט רומנטי מי יודע מה בשביל סיפור ראשון שלי כאן אבל... יאללה אני אוהבת קצת לצחוק! *
========================================================
נגיד את תקועה עם בחור שאת פשוט לא רוצה כי הוא מעצבן, נודניק, חנון או סתם לא בא לך עליו והוא נדבק עליך כמו דבק, וכמה שתגידי לו שאת לא רוצה אותו הוא ממשיך להתקשר אליך וממסר"ש  לך נידנודים כמו "מותק מתי אנו נפגשים? אני מתגעגע אליך, אני חם עליך אש! מה את מתחמקת?  את פה? למה את לא עונה? "

אז יש כאן שבעה צעדים איך מתפטרים ממנו מהר!:

1. תהיי במצבך ההכי גרוע בחברתו : גברים אוהבים בנות חמודות שמתלבשות יפה ומטופחות ומריחות טוב... ומדברות במתיקות. אז תעשי בדיוק ההפך. תבואי עם הבגדים ההכי מכוערים שלך, תדברי בגסות, תקללי אותו, תחלקי לו פקודות...תהיי במצברוח רע כל היום...  לא יעבור זמן רב והבחור יברח על נפשו.

2. תנדנדי לו כל הזמן: אף בחור לא אוהב חברה או אשה נודניקית. תהיי נודניקית! תטלפני אליו לפחות חמש פעמים ביום, תשלחי אליו מסרונים כמה שיותר... אם המסרונים עולים לו כסף, כך יותר טוב .. תבקשי לדבר איתו ומייד דווקא כאשר הוא בפגישות  עסקים. תמסרש"י לו: מה איתך למה אתה לא עונה לי? אני נעלבת מה יש לך אתה כועס עלי?

3. תדברי על מערכות יחסים שלך בעבר: תגידי לו שהחבר הקודם היה מקסים ויפה וחמוד וחכם ותותח במיטה.. ותגידי כמה שאת מתגעגעת ולמה הוא לא כמוהו...שהוא ירגיש את עצמו אפס מול האקס. .. או להפך תשפכי אש וגופרית על האקס ותגידי לבחור הנוכחי: שאת שונאת את האקס והיית יכולה לרצוח אותו בידייך הריקות שהוא היה מפלצת. ותספרי סיפורים שהוא היה כל כך אנוכי כי הוא לא לקח אותך למסעדה יקרה, ולמה לא יצא איתך לטיול בונציה באיטליה ושלא היתה לו עבודה כמו שצריך ושהוא היה תפרן.. שהיה רק רופא מתחיל ולא פרופסור ראש מחלקה...

הוא יברח על נפשו בכל מקרה! מרוב פחד שאם את כל כך כועסת על האקס מי יודע אם הוא יהיה המושא ההבא לזעמך היוקד.

4. תהיי קרה במיטה : אם בכלל תגיעי לשם. תהיי קרש. תירדמי לו. הסברים נוספים מיותרים.

5. תזניחי את עצמך... אל תתרחצי כמה שבועות. תפתחי אהבה למאכלים מסויימים מאד כמו שום בצל וחילבה. אל תסתרקי, תני לשערות בגופך לצמוח פרא... רגליים שעירות ובית שחי שעיר ככה כי זה בא לך. תני למחלפות שערך להתמלא בקשרים, או לחילופין תסתפרי קצוץ כמו בן ותגידי לו שככה את אוהבת ודי.

6. תהיי ההפך ממה שהוא. אם הוא ימני, תהיי שמאלנית. הוא אוהב ספורט? תאהבי לרבוץ. הוא אוהב מוזיקה? תשנאי מוזיקה..הוא אוהב לצאת ולטייל בעולם? את תאהבי לרבוץ בבית.  וכו'.. תתווכחי איתו ויכוחים פוליטיים . אם הוא בעד השלום עם הערבים, את תהיי נגד. אם הוא בעד ביבי את תהיי בעד טיבי וכן הלאה...

ואם הוא יבוא בפעם אחרת, תתעכבי באמבטיה במשך שעה . שהדפוק ההוא יחכה. ואם את בכל זאת יוצאת איתו, תצרפי את החברה הטובה שלך ותדברי איתה רוב הזמן ותתעלמי ממנו.

 ויש בחורים ששומדבר לא יעבוד עליהם, אבל הצעד הזה... יעבוד עליהם על בטוח:
תתחילי ללחוץ עליו מתי אתם מתחתנים! תתכנני איתו על שמות של הילדים שייוולדו לכם, (עדיף לתכנן עשרה ילדים לפחות) כל בחור שיש לו ראש על הכתפיים יברח.
אבל - - זהירות!!!! יש בחורים שזה דווקא מה שינעל אותם עליך.. אז להשתמש בצעד הזה בשיקול דעת זהיר!

ואם הוא בכל זאת ממשיך לכרכר מסביבך,  ואוהב אותך עד כדי כך אף על פי שהיית קלפטע כל כך רעה אליו, אולי שווה לחשוב פעמיים לפני שאת זורקת אותו? אם את בכל זאת לא רוצה אותו, זה כבר גובל בהטרדה ותתקשרי למשטרה לבקש צו הרחקה נגדו

נכתב על ידי שרה, אישה בת 49 מתל אביב, בתאריך 18/12/2011
(סיפור זה נצפה 618 פעמים)
לסיפור זה נכתבו 3 תגובות     [ להוספת תגובה ]
19/12/2011
19/12/2011
20/12/2011