נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
19 מרץ | 09:01
אורח [ התחבר/י ]
101 מחוברים
0 בחדר השיחה 
73 גברים, 28 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
הצו הממשלתי הראשון
"על כל האמנים בארץ להתייצב תוך שבוע במשרדה של שרת התרבות, או במשרד החינוך ולהפקיד את דרכונם. הם יעברו תהליך קצר של שש שבע שעות, שיכלול מבדקים פסיכולוגיים, מכונת אמת, הצהרת נאמנות, לקיחת טביעת אצבעות ובדיקת פגמים גנטית. עד למתן תעודת זהות חדשה עם חותמת 'נאמנות' על האמנים להסתובב עם תג כתום זמני 'חשוד בשתוליות'. אמן שלא יתייצב לביקורת ייכלא במעצר בית לחודש ואם עדיין לא יופיע יקבל עונש מאסר של שנה. על החתום: ממשלת ישראל, השרות החשאי, משרד התרבות, משרד החינוך, משרד המשפטים ועמחא פשיסטו, שר הנאמנות החדש".
בועז גירד את פדחתו. האם הוא נכלל בצו, או לא. מצד אחד הוא כותב כל מיני שטויות לפנקס במגירה ואף אחד לא שמע עליו. מצד שני, לך תדע... אולי הטלוויזיה שלו זה בכלל טלסקרין כמו בספר "1984". אולי מתקינים כיום מצלמות סודיות בבתים של אמנים או אולי של כל האזרחים בארץ ל... מעקב נאמנות. השד יודע. וגם פעם כתב כמה סיפורים קלילים באיזה אתר כלשהו. האם גם הוא חייב להצהיר נאמנות. עדיף ללכת, אמר לעצמו, מלא ללכת. לא רוצה להריח ריח של כלא סביבי ולהצטער שלא ארזתי וזלין.
וואלה מקרתי נולד מחדש וחי ופורח במדינתנו.
לקח יום חופש מהעבודה וכשהגיע הלך והצטרף לתור הארוך שמול משרד התרבות. אנשים רבים עמדו שם ורק מעטים התווכחו בלהט. רבים עמדו שקטים ורכוני ראש. דיברו על הצעה קיצונית של איזה ארגון ימני לבנות מחנות ריכוז לאמנים, או להגלות אותם מהארץ. היה מטורף אחד, שאפילו דיבר בשבח אחד המשטרים הישנים בדרום אמריקה, שהשליך בוגדים ממטוסים אל האוקיאנוס.
מי אמר שקל להיות אמן... ועוד בישראל של שנת 2017...
בפנים הביטה בו קומיסרית שמנה בחומרה. היא לבשה את 'מדי הנאמנות' החדשים, שלא היו חומים או שחורים כמצופה, אלא דווקא בצבע חאקי של פעם.
שמך!
בועז איש שלום.
איזה מין שם משפחה זה!!!
עליך להחליף מייד את שם משפחתך ל... ל... מעתה ייקרא שמך בועז פגיוני. אכתוב לך אישור למשרד הפנים.
תעודת זהות!
הוא מסר את המספר. חש עגום מאוד, כאילו הוא הוא שרצח את הבל וסוף סוף תפסו אותו. תיכף יגררו אותו בשערו לאיזה תא מעצר דלוח. העניין הוא שלא נותרו לו הרבה שערות.
אני מבינה שאתה אמן!
לא יודע... גמגם במבוכה... אני כותב קצת למגירה. לא משהו... וגם פרסמתי פעם כמה סיפורים קלילים באיזה אתר ספרותי.
סיפורים!!! איזה סיפורים, ימנים או שמאלניים!!!!!!!!!
לא יודע. סיפורים. סתם על אהבה ודברים כאלה.
עליך למסור את כל החומר החשוד הנמצא במגירות שלך ל'משרד הנאמנות' בדחיפות וכן הדפסים מהסיפורים שפרסמת ברשת. לאחר בדיקה מדוקדקת יוחלט אם אתה נאמן או לא. בינתיים קבל תג 'חשוד בשתוליות'. עד להודעה חדשה אתה במעצר בית.
מה, לא ללכת לעבודה?
איזו עבודה, צחקה הפקידה. מי רוצה אתכם בכלל בעבודה. אתם עובדים אתם... יא אמנים זבל... מי רוצה אתכם בכלל במדינה. חבל שנולדתם! לך שב בבית ונחליט מה יהיה בגורלך.
בועז הסתכל בה פתאום עמוקות בעיניים. הוא ראה מי היא. אשה שהייתה ודאי מובטלת זמן רב... הרהר. שהחיים היו קשים לה... אשה ענייה... אמרו שהמשטר החדש אוסף במיוחד אנשים כאלה ונותן להם הזדמנות שניה. זה הוצג כמשהו חיובי...
יש לך צבע שיער נחמד, אמר לה בהיסוס ויצא מהחדר כשהתג תלוי על חולצתו.
היא הביטה בו בתדהמה...
נכתב על ידי trubadur, גבר בן 65 מחולון, בתאריך 28/01/2016
(סיפור זה נצפה 7,085 פעמים)
לסיפור זה לא נכתבו תגובות     [ להוספת תגובה ]
סיפורים נוספים של trubadur
10/02/2016
06/02/2016
05/02/2016
05/02/2016
16/01/2016
18/12/2015
12/12/2015
07/01/2015
07/01/2015
13/12/2014
06/12/2014
06/12/2014