נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
19 מרץ | 10:29
אורח [ התחבר/י ]
139 מחוברים
0 בחדר השיחה 
93 גברים, 46 נשים

chikolevi

גבר, בן 56, גרוש
ראשון לציון, ישראל (40561)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולש זה יש 3 תמונות באתר, אולם הוא איננו מאפשר לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
"הדדיות", לפני שאנו יכולים לקחת משהו מקשר אנו צריכים לדעת לתת קודם. כלומר, אי אפשר לקבל לפני שאתה יכול לתת, ושאנו נותנים אנו נותנים מרצון וללא אינטרס לקבל חזרה. אך, אנו צריכים לדעת שברגע שאנו לא מקבלים, כנראה הקשר לא טוב לנו. אנו לא צריכים לדרוש, דברים צריכים לבוא לבד.
במקרה כזה עדיף לוותר (חשוב לדעת מתי לוותר).

"הבנה", תבין את הצד השני. לדעתי זאת גישה מאוד חשובה. אין מקום במערכת יחסים לאגואיסטיות. מערכת יחסים = שניים ולא אחד/ת. אי אפשר להתעלם מהרצונות, החלומות, עולמם, וכד` של הצד השני. אנו רוצים קשר שמח ובריא אנו נתחשב ונעודד את הצד השני להתבטא ולהגשים את עצמו.

"תקשורת", תקשורת זאת הדרך ליחסים ארוכים וטובים. כמו שאמרתי מקודם, זוגיות = שניים ולא אחד/ת. ככה אנו צריכים לחשוב. גם בבעיות הפתרונות באים יחד וכך גם החלטותינו. להבין אחד את השני זה הסוד לזוגיות טובה. לדעת כמה חשוב לתקשר...
ממש בקצרה
שמי chikolevi בן 56 אני גרוש ומתגורר ב- ראשון לציון. אני מחפש קשר למטרת חברות, בילוי, טיול, שיחה, מע' יחסים. יש לי 4 ילדים, ההשכלה שלי היא תואר שני, תחום העיסוק שלי הוא היי-טק ומצבי הכלכלי מבוסס. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאחר. אני יהודי חילוני. אני דובר איטלקית, אנגלית, ספרדית, עברית, ערבית, המזל שלי הוא דלי. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני לא מעשן ואני לא שותה אלכוהול.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני 6 ימים. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב מאוד ומבנה הגוף שלי אתלטי. שיערי קצר בצבע שחור ועיני חומות. הגובה שלי: 180 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 35 עד: 50
בטווח : 50 ק"מ מראשון לציון, ישראל
מצב משפחתי : רווקה, פרודה, גרושה, אלמנה
מבנה גוף : אחר, אתלטי, חטוב, מלא, ממוצע, סקסי, רזה
זיקה לדת : חילוני, מסורתי, דתי, אתאיסט, אחר
תמונות : בעלי תמונה בלבד
אני מספר על עצמי ש...
אני ציקו. גרוש כ 10 שנים.עצמאי.אוהב להיות מאוהב,וחושב שפרח ונשיקה חיבוק ומילה טובה הם לא דברים נשכחים!!!, ממשיך לנסות למצוא את החבר הכי טוב שלי כאן .אותך. חברה אמיתית לזוגיות מדהימה. טיפוס אופטימי.וחושב שלמרות הכול. תמצא המתאימה שלי.המדהימה שלי. אולי את כאן....?לרצינית בלבד...לא משחקת משחקים....ועומדת בכול מה שכתבה בכרטיס שלה!!!!
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, מסיבות, מסעדות, ערב בבית, פאבים, קולנוע, תיאטרון
התחביבים שלי הם : בישול, מוסיקה, מחשבים, ספורט, קריאת ספרים
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ג'אז, ים תיכונית, ישראלית, לטינית, ניו אייג, פופ, שירים ישנים
מאכלים אהובים : יווני
רוצה לפגוש
מחפש אותך....חכמה, מדהימה מבפנים, ישירה, מבינה עניין, סיימה את שלב המשחקים....., שמחפשת קשר רציני ואמיתי, ועומדת בכול מה שכתבה בכרטיס שלה!!!!שיודעת שזוגיות אמיתית באה עמוק מבפנים,אוהבת לאהוב,שיודעת ומוכנה להשקיע במערכת יחסים אמיתית, אותך החבר הכי טוב שלי.אולי את כאן......?