נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
חלומות פז !
29 מרץ | 03:52
אורח [ התחבר/י ]
40 מחוברים
0 בחדר השיחה 
29 גברים, 11 נשים

chaya

אישה, בת 26, רווקה
ירושלים, ישראל (351359)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
6.21
34 גולשים
5.25
43 גולשים
6.73
39 גולשים
מערכת יחסים בעיני היא
אהבה היא בשבילי כמו בושם צרפתי משובך, כמו יין אדום כבד לשתייה, אך רוצים ממנו עוד ועוד. זה דמעות, זה שעגות, זה שיגעון מהטובים שיש. זו הרפתקה. זה הדבר שנותן לי חיות בחיים האלו.
וזה מערכת יחסים אידיאלית בשבילי, קשר שאתה נמצא בו כי אתה כל כולך רוצה להיות שם! כי זה עושה לך טוב, כי זה עושה אותך יותר חיי, יותר אתה, יותר שלם עם מי שאתה. וזה הקשר שאני רוצה ומחפשת.
ממש בקצרה
שמי chaya בת 26 אני רווקה ומתגוררת ב- ירושלים. אני מחפשת קשר למטרת חברות, בילוי, מע' יחסים. ההשכלה שלי היא סטודנט/תלמיד, תחום העיסוק שלי הוא שירות לקוחות ומצבי הכלכלי ממוצע. השקפותי הפוליטיות נוטות לאחר. אני יהודיה חילונית. אני דוברת אנגלית, עברית, המזל שלי הוא אריה. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני מעשנת בקביעות ואני שותה אלכוהול לפעמים.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני יותר מחדשיים. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראית טוב מאוד ומבנה הגוף שלי רזה. שיערי חלק בצבע שחור ועיני ירוקות. הגובה שלי: 165 ס"מ.
אני מחפשת
גברים בגילאים : 25 עד: 43
בטווח : 20 ק"מ מירושלים, ישראל
מצב משפחתי : רווק, פרוד, גרוש, אלמן
קשר מסוג : בילוי, חברות, מע' יחסים
אני מספרת על עצמי ש...
היי. אני לא שגרתית בכלל! אני מהבחורות האלו שאתה פוגש בהם פעם ב, ושואל את עצמיך: "פאקינג ג-ד, מה זה הייצור הזה?"

אני אוהבת אומנות, בעיקר אומנות אפלה, והאמת, זה הדבר ההכי חשוב לי בחיים. אני אוהבת חדש, לשוטט בשדות לא מוכרים ומסקרנים, ואין לי מושג בעליל מה אני רוצה מהחיים האלו. זו אני, מפוזרת ולא ברורה, ואני חולה על זה ושונאת את זה למוות. בכלל, אני נעה כל הזמן בין אהבה ושנאה ענקיים לדבר הזה שאני, בלי לגעת בכל הספקטרום שבאמצע. קיצר, אני רדיקלית, ולא קלה, ואני הכי אני שבעולם.

אני אוהבת לדבר, אבל אוהבת גם להקשיב. אני אשת שיחה מרתקת, ולמרות או בגלל הנטייה שלי לאופל, אני המון מחייכת וצוחקת. בדיחות, הן בשבילי באר מים מתוקים שלא נמאס לי לרענן את גרוני איתם. אני מלאת שמחת חיים וסקרנות, עומק, אהבה, ורגישות לאין קיץ.
בילויים ותחביבים
אני אוהבת לבלות ב : בתי קפה, מסעדות, סטנד אפ, ערב בבית, פאבים, קולנוע, תיאטרון
התחביבים שלי הם : יצירה, כתיבה, מדיטציה, מוסיקה, משחקי קלפים, קריאת ספרים, ריקוד
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : אלטרנטיבית, ישראלית, ניו אייג, פופ, רוק
מאכלים אהובים : ברביקיו, הודי, מאכלי ים, סיני, תאילנדי
רוצה לפגוש
טוב, תיארתי דיי במורחבות על עצמי, ואני מחפשת גבר שמבין את זה, שמתחבר לזה, לאפלה ובלבול שבי. בא לי מישהו אוהב/מעריך אומנות, ואם זה גם עיסוקו, הרי זה משובח. היופי החיצוני לא אבן מכריע, אבל משפיע. אני גרה בירושלים אך מבקרת המון בתל אביב, כך שאם אתה גר בתל אביב זה לא כזה מגבלה. ו... חשוב מאוד, אני מחפשת מישהו נעים הליכות וכיפי לשיחה, מישהו שיש לו גם חיוך על הפנים לפעמים, מישהו שיש לו כבוד לזולת, מתחשב ורגיש לצורכי הבן אדם שאיתו נמצא.

הקשר שאני מחפשת הוא לא ברור, אני מחפשת אהבה, ואז נראה למה זה יוביל. אני גם רוצה מישהו שיודע ולא מפחד להתקדם לאט עם הקשר, בבייבי סטפס. וכן, אני לא מחפשת סטוץ ואני לא מחפשת חתונה. משהו כזה באמצע.