נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
ערב טוב !
28 מרץ | 20:24
אורח [ התחבר/י ]
162 מחוברים
3 בחדר השיחה 
101 גברים, 61 נשים

jazz

אישה, בת 52, רווקה
תל אביב, ישראל (327701)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולשת זו יש 4 תמונות באתר, אולם היא איננה מאפשרת לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
מושתתת על כבוד,דאגה והערכה הדדיים,אמון ויושר, כנות, רגישות, שקט, שלווה ורגיעה,עומק,שתיקה מעניינת וגירוי אינטלקטואלי מאתגר ומענג.
ממש בקצרה
שמי jazz בת 52 אני רווקה ומתגוררת ב- תל אביב. אני מחפשת קשר למטרת נישואין, מע' יחסים, הורות משותפת. ההשכלה שלי היא תואר ראשון, תחום העיסוק שלי הוא עצמאי ומצבי הכלכלי אחר. המוצא שלי אשכנזי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאחר. אני יהודיה מסורתית. אני דוברת אנגלית, עברית, המזל שלי הוא אריה. אני צמחונית מתוך סיבה בריאותית. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני לא מעשנת ואני שותה אלכוהול לפעמים.
מראה חיצוני
אני נראית טוב מאוד ומבנה הגוף שלי חטוב. שיערי קרחת בצבע חום ועיני חומות. הגובה שלי: 167 ס"מ.
אני מחפשת
גברים בגילאים : 45 עד: 58
בטווח : 500 ק"מ מתל אביב, ישראל
מצב משפחתי : רווק, גרוש, אלמן
קשר מסוג : הורות משותפת, מע' יחסים, נישואין
בגובה : 180 עד 200 ס"מ
מבנה גוף : אתלטי, חטוב, ממוצע, סקסי, רזה
השכלה : אחר, דוקטורט, מהנדס, תואר ראשון, תואר שני
הרגלי עישון : בכלל לא, מדי פעם
הרגלי שתיה : לא שותה, בארועים, לפעמים
זיקה לדת : חילוני, מסורתי
אני מספרת על עצמי ש...
איכותית,אינטליגנטית,אינטלקטואלית,נוחה ונינוחה.אשת שיחה,עמוקה,צינית,מאתגרת,חדת לשון ורהוטה.רגישה, מכבדת,מכובדת עם לב זהב.ראש פתוח ולא קונבנציונלי.קלילת פעולה.שוחרת פעילות גופנית למכביר ולעייפה ועיתים אף חוטאת בכתיבה.מקדשת מוסיקה איכותית לעילא.ובפרט ג'אז,ספרות משובחה,אמנות, טבע וים טורקיז מופלא ובאופן כללי-אישה די נעימה, חיננית ומיוחדה 😉 מעוניינת בקשר רציני בלבד אך ורק עם גבר פנוי-רשמית,פיסית,נפשית ורגשית בטווח הגילאים 45-58 ובגובה 1.80 מ' ומעלה,אינטליגנט, אינטלקטואל,משכיל,עמוק,כן,ישר,אמין,נאמן,- מכבד ומכובד.
בילויים ותחביבים
אני אוהבת לבלות ב : הופעות חיות, מוזיאונים, ערב בבית, קולנוע, קונצרטים/אופרה, תיאטרון
התחביבים שלי הם : אופניים, בישול, הליכה ברגל, טיולים, יצירה, כתיבה, מדיטציה, מוסיקה, ספורט, צילום, קריאת ספרים, קריאת שירה
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ג'אז
מאכלים אהובים : צמחוני
רוצה לפגוש
רק אם אתה פנוי - רשמית, פיסית, נפשית ורגשית, בטווח הגילאים 45-58, בגובה 1.80 ומעלה ומעוניין בקשר רציני בלבדי ובלעדי. קשר רציני אמיתי. קשר עמוק, רגיש עד כאב, מלא במסירות, בכבוד הדדי ובאינטימיות עמוקה וחשופה.

רק אם אתה אינטליגנט, חד לשון 🔪 אינטלקטואל, משכיל 🎓 ניחנת בלשון מפולפלה ובהתנסחות משובחה לעילא, איש שיחה, עמוק ומעמיק, בעל תחומי עניין מגוונים, איכותי, מאתגר, סקרן, מסקרן, אמיץ 🙆 כן, ישר, אמין, נאמן, רגיש, מרגיש, מרגש 💙 טוב לב, מעניין בשתיקותיך, וורבלי להפליא, שוחר אמנות 🎨 ומוזיקה 🎻🎷🎸 איכותיות, בעל חוש הומור משובח 😅 משעשע 😂 קליל, אופטימי, נדיב ברגישותך ובליבך, נוגע, בורכת בידיים טובות 👐 ובעיניים טובות 👀 מלאות בעומק, ברגישות ובמשמעות, מכבד ומכובד, נעים ומנעים.