נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
צהריים טובים !
18 אפר | 16:40
אורח [ התחבר/י ]
124 מחוברים
0 בחדר השיחה 
86 גברים, 38 נשים

מהממת ברמות על 24 &#

אישה, בת 33, רווקה
עפולה, ישראל (314843)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
5.95
38 גולשים
6.27
45 גולשים
7.16
27 גולשים
6.38
26 גולשים
מערכת יחסים בעיני היא
וויתורים התפשרויות סיפוק בהכל. ואהבה ללא תנאים.וגבולות.הכל למענך ולמעני.עד סוף הדרך
להרגיש הכי טוב ולתת תיותר מהמקסימום.השאר כבר,יבוא לבד חשוב לציין שגבר צריך לדעת להיות גבר ושהמילה,גבר לא תהיה,גדולה עליו...כמו שאנחנו רואים היום אצל זוגות.אז קחו יוזמה ותסתערו על התמונה הגדולה,בראש והתוצאות יהיו מרהיבות.וזה,רק מידת ההוכחה תוכיח תרוויח...כי להיות כמו כולם זה,זול להיות מיוחד זה אחד למיליון.
ממש בקצרה
שמי מהממת ברמות על 24 &# בת 33 אני רווקה ומתגוררת ב- עפולה. אני מחפשת קשר למטרת חברות, בילוי. ההשכלה שלי היא תיכון, תחום העיסוק שלי הוא מכירות ומצבי הכלכלי אחר. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאחר. אני יהודיה מסורתית. אני דוברת אנגלית, מרוקאית, ספרדית, עברית, צרפתית, המזל שלי הוא עקרב. אני מעשנת בקביעות ואני שותה אלכוהול לפעמים.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני יותר מחדשיים. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראית טוב מאוד ומבנה הגוף שלי חטוב. שיערי חלק בצבע שטני ועיני ירוקות. הגובה שלי: 178 ס"מ.
אני מחפשת
גברים בגילאים : 27 עד: 38
בטווח : 20 ק"מ מעפולה, ישראל
מצב משפחתי : רווק, גרוש
קשר מסוג : בילוי, חברות
אני מספרת על עצמי ש...
סיפור מרשים ומיוחד...בחורה על רמה רצינית אוהבת שינויים מצחיקה ובעיקר אשת שיחה ודו שייח נאות.ראש על הכתפיים חכמה שנונה ולא פראירית.בקיצור מה שאתה מחפש כל עוד שזה כמובן יתאים לי.בואו תיראו מזה באמת בחורה אחרת מימה שהולך פה לא רגילה לאתרים ניראת טוב מאוד אבל תמיד נחמד להכיר עוד אנשים אז עם ניראה לך שאתה כזה גוד לק בוא למעגל החברתי שלי...סיפור קצרצר ונדיר בעולם בחורה לכל דבר שנולדה עם איבר מין זכרי משהו שלא מפריע .ויוצאת אך ורק עם גברים גברים חשוב לי לציין את זה שלא תתבלבלו. הכל מעולה ומושלם מקבלת מחזור והכל בסדר גמור. לשואלים למינהם. דבר נדיר מיוחד אחת למיליון וחלילה לא קשורה לדברים אחרים.אחת למיליון.מחפשת אך ורק גברים גברים ....נשים וכל השאר לא ליפנות אליי .בהצלחה 😘😘😘רק לרציינים בלבד.כל השאר לא יקבלו יחס...על דבר טוב לא מתפשרים.כשמנסים אז,יודעים.
עוד דבר קטנטן לא יה
בילויים ותחביבים
אני אוהבת לבלות ב : בתי קפה, מסיבות, מסעדות, ערב בבית, קולנוע, קניונים
התחביבים שלי הם : בישול, טיולים, מוסיקה, סוסים, ספורט, קניות, ריקוד
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ים תיכונית, פופ
מאכלים אהובים : איטלקי, יהודי, יווני, כשר
רוצה לפגוש
גבר חרוץ שאפתן.כריזמטי מצחיק שנון. חכם.
יודע מה הוא רוצה מעצמו לא פראייר אחד עם ראש על הכתפיים.שיגרום לי לרעוד מרוב אהבה וכייפיות.עם אתה כזה אז הכל מושלם.חשוב שיראה טוב...וכמובן הפרטנר שלי בסגנון הד'ון זו'אן חחח ביקורתית קצת מה לעשות.תוכיח לי לא במילים אלא במעשים זו,הדרך להצלחה שלי ושלך ולפיסגה הכי גבוהה שאי פעם חלמתה עלייה.זו ההזדמנות מה שניקרא.בהצלחה.לך👍