נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
פסח שמח !
24 אפר | 13:33
אורח [ התחבר/י ]
146 מחוברים
1 בחדר השיחה 
105 גברים, 41 נשים

guy

גבר, בן 38, רווק
הרצליה, ישראל (203647)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולש זה יש 3 תמונות באתר, אולם הוא איננו מאפשר לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
יש אמון !!! דיברתי קודם על זה שאין לי קריטריונים מיוחדים ? אז סליחה... יש אחד... אם אני אומר לך שאני יושב עם חברים על כוס בירה.. אז אני יושב עם חברים על כוס בירה !!! ואין סיבה להתקשר אליי כל 4 דק' לבדוק שאני לא בטעות יושב עם מישהי אחרת ! ומצד שני... אני גם לא מחפש מישהי עם אלף ידידים שגם לה לא אכפת כמה ידידות לי יהיה : קצת קנאות (באמת בקטנה ובטעם טוב) זה חשוב במערכת יחסים שהצד השני יבין שאת/ה חשוב/ה לו/ה לא צריך להידבק אחד לשנייה לתחת ובכל זאת צריך לזכור שמדובר במערכת יחסים אז לקחת את זה ברצינות !
ממש בקצרה
שמי guy בן 38 אני רווק ומתגורר ב- הרצליה. אני מחפש קשר למטרת חברות, נישואין, מע' יחסים. ההשכלה שלי היא הנדסאי, תחום העיסוק שלי הוא היי-טק ומצבי הכלכלי אמיד. המוצא שלי אשכנזי, השקפותי הפוליטיות נוטות למרכז. אני יהודי חילוני. אני דובר אנגלית, עברית, המזל שלי הוא דגים. חיית המחמד שלי היא : חתול. אני לא מעשן ואני שותה אלכוהול לפעמים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב ומבנה הגוף שלי ממוצע. שיערי חלק בצבע שטני ועיני חומות. הגובה שלי: 175 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 18 עד: 33
בטווח : 20 ק"מ מהרצליה, ישראל
בגובה : 150 עד 177 ס"מ
תמונות : בעלי תמונה בלבד
אני מספר על עצמי ש...
את האמת שהאתר כבר עשה בשבילי את העבודה (עליי בקצרה) :)
אז ככה... לנשיקות ששולחים לי באתר שבאות בדה"כ עם הודעות מובנות.. אני פשוט לא עונה... את מעוניינת להכיר ? תשקיעי בדיוק עוד שלוש שניות בשביל לרשום "היי, מה נשמע" אפילו מספיק "היי" הלחיצת כפתור הזאת של נשיקה זה פשוט מזלזל לדעתי. ועוד דבר... את יכולה ממש בכיף לשלוח הודעה בלי תמונה... אין שוב בעיה... רק אני רוצה להגיד שזה לא אישי אם לא אענה..
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, מסעדות, פאבים, קולנוע, קניונים
התחביבים שלי הם : בעלי חיים, הליכה ברגל, מוסיקה, מחשבים, נגינה
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : בלוז, רוק, שירים ישנים
מאכלים אהובים : איטלקי, אמריקאי, ברביקיו, סיני
רוצה לפגוש
קשה לומר ! אין לי קריטריונים מובהקים... כמובן שאני רוצה שתהיה משיכה ואין לי איזו הגדרה ספציפית... זה יכול להיות גם מלאה, נמוכה או לא יודע מה... אבל באמת הכי חשוב לי... זה שכשאני בסופו של דבר יושב עם כוס בירה או כוס קפה מול מישהי בדייט... שיהיה לה קצת יותר תחומי עניין לדבר עלייהם מאשר הישרדות / האח הגדול או כל פח זבל כזה או אחר שערוצי התקשורת מאכילים אותנו